29.1.08

Te och hockeyfight!

Nu tänkte jag att jag skulle ordbajsa lite. För jag har faktiskt inte direkt nått att dela med mig som är av någon som helst betydelse. Jag vill mest fokusera på nått annat än det faktum att LHC håller på och spöa FBK nu. HEMSKT!!! Så, nu lägger vi det åt sidan lite. Inget (mer än Carolina Gynning) på tv, salladen uppäten och te:t upphällt.. Spännande kväll! Ne nu ska jag inte låta så pessimistisk, jag har faktiskt haft en riktigt trevlig dag idag. Tog en lång promenad på stan, hittade kläder till en kompis lille bebis och en söt liten blus till mig. Kanske inte så jättesmart att köpa kläder som man egentligen inte behöver eftersom att jag för tillfället inte har någon som helst inkomst.. Men ibland så är det just nått sånt som kan förgylla en hel dag. Imorgon åker jag iväg till Västerås för en liten visit hos en vän, vilket jag ser framemot väldigt mycket. Det skall bli väldigt skönt att umgås med vänner och dessutom komma ifrån lägenheten lite..

Crap!! Mitt älskade älskade Färjestad förlorade. 4-2 blev slutresultatet. Jaja, det är väl inte mer än rättvist eftersom att Färjestad krossade LHC i Cloetta Center med 6-3 förra gången de möttes. But still!! Dessutom gick Frölunda och besegrade Brynäs.. Tråkig sportkväll m.a.o.

Mina tankar går ikväll till en familj som genomlidit alldeles för mycket smärta och som nu åter måste möta dessa hemska minnen på ett allt för detaljerat sätt. Ber en bön för er.

Jaja, nu har jag nog inte så mycket mer att dela med mig av.. Simma lugnt så ses vi snart ute på det vilda havet igen..

Btw, Alla hjärtansdag comin’ up! I princip varenda affär här anser sig ha det där som man bara måste köpa för att få den perfekt romantiska hjärtedagen. Jag håller inte med. Det enda man behöver för att få en ”perfekt Alla Hjärtansdag” är kärlek. Dagen har liksom tappat sitt syfte nästan. Köp köp köp!! Nej, älska älska älska!

Inga kommentarer: